Hoe Maak je een Vergadering Langer

Heb je ooit een vergadering waarin je voelde het was gewoon niet werkt gehad? Waarom was het niet werkt? Wat waren de onderliggende problemen die zijn terug van de sessie worden gehouden?

Meeting

Nou, neem maar mee houden dat er geen vaste regels en daarom is het belangrijk dat je moet weten wat de 'beste' oplossing voor elke situatie is in een grote vergadering. Zo is er een scenario dat is al voor de laatste paar maanden, waarin mensen het gevoel dat er te veel vergaderingen die ze hebben om te wonen voor hun dagelijkse taken.

Nu, als je gewoon zou stoppen en kijken naar alle belangrijke agendapunten, dan zal je zeker zien dat elke afzonderlijke vergadering wordt gehouden voor de dag. Dit gebeurt, zodat u kunt bezuinigen op de kosten van het bedrijf, met name als het gaat om geld en time management.

Bijvoorbeeld, als we kijken naar de manier waarop de vergadering is begonnen, is het heel duidelijk dat het zeer 'old school' en een soortnaam is geworden. Dus, wanneer een lid van het team begint te spreken, zal hij / zij onderbroken of simpelweg genegeerd door de meeste andere mensen, omdat ze geen deel uitmaken van de vergadering.

Dit is een geweldig voorbeeld van de vergaderingen eentonig. Indien een lid van het team spreekt, zal hij / zij zich buitengesloten voelen en dus, zou niet meer willen deelnemen aan de vergadering.

Wanneer de tijden mensen beginnen te vervelen, ze beginnen te zoeken naar alternatieve manieren om zich bij de bijeenkomsten. Dit is wanneer een gelegenheid zal komen voor sommige mensen om het formaat van de vergadering wijzigt.

Maar we weten allemaal dat er veel 'grote' ideeën die je altijd kan veranderen, maar het blijft een feit dat de meeste van deze maken het niet door. Bovendien, er zijn momenten waarop de zakenpartners of zelfs de andere medewerkers altijd hun weg zouden krijgen.

Wanneer dit gebeurt, dan moet je ervoor zorgen dat je door de met name de categorie 'last-minute' belang van de vergadering. Met de introductie van 'last minute' agendapunten, zullen de meeste van de 'last minute' bijeenkomsten nu gebeuren.

Bovendien kan een vergadering over een 'off-minute' (off-the-opnameschema) worden gehouden, zodat het bedrijf de belangrijkste agendapunten kunt opnemen. Op deze manier zal de manager wat te dekken en wat weet te bespreken tijdens de vergadering.

Door dit te doen, moet u ook een duidelijke set van de vergadering keren dat u kunt bellen af ​​waar en wanneer u het gevoel dat de vergadering niet meer nodig is. Dit is waar 'off-the-opname' agendapunten komen.

Zoals u kunt zien, zijn er een heleboel voordelen die je kunt krijgen door het maken van de verschuiving naar 'off-the-opname' agendapunten en wanneer mensen zich prettig bij voelen, zullen ze een grotere kans om meer actief deelnemen aan de vergadering . Daarom is het raadzaam om uw manager te praten en vertel hem / haar over uw suggesties.

Met het oog op de bijeenkomst van vorige langer te maken, moet u eerst het adres van de belangrijke kwestie. Dit betekent dat je erg moet worden georganiseerd en zorg ervoor dat je weet wat er gaande is voordat de vergadering begint.